Waarom zijn er mannenpantys?

wat is het verschil tussen een panty voor een vrouw en de mannenpanty?
En dragen veel mannen pantys dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
7.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol wist geen eens dat het bestond :P

Het beste antwoord

De mannenpanty is op de markt gekomen doordat de fabrikanten van panty’s erachter kwamen dat een groot deel van hun klanten mannen waren. Een mannenpanty heeft grotere voeten en meer rek in het broekje. Maar ook de gewone ‘vrouwen’ panty wordt gedragen door mannen.

In een aantal landen is het dragen van panty’s door mannen al geaccepteerd. Ook in Nederland zal dit op den duur geaccepteerd worden. Doordat het nu nog niet zover is zullen de mannelijke panty dragers dit vooral onder een lange broek dragen en dus niet zichtbaar voor de buitenwereld. Hierdoor zal het misschien langer duren voordat het volledig geaccepteerd wordt omdat niemand door heeft dat het dragen van panty’s niet meer alleen voor vrouwen is.

Er is een Nederlands forum over het dragen van panty’s door mannen: herenpanty.net
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Mannenpanty's zijn bedoeld als een soort steunkousen voor personen, die tijdens het werk veel moeten staan. Verschil tussen een mannen en een vrouwenpanty is dat het model voor de heren wat ruimer in het kruis is.

Daarnaast zijn er natuurlijk ook heren die het stiekem wel lekker vinden, om een panty te dragen. Deze mannen staat het ook vrij om zo'n modelletje aan te trekken.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
er zijn mannen die de panty dragen in de winter onder een broek
een mannen panty geeft steun en gelijk warmte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen die een jurk of rok dragen hebben ook een panty nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo als vrouwen het prettig vinden om panties te dragen, zijn er ook mannen die dat doen.