Hoe kun je sieraden makkelijk meenemen?

Ik reis zo nu en dan wat af in de trein, neem heel mijn hebben-en-houden dan mee, maar ik denk dat er een betere manier moet zijn om mijn sieraden (oorbellen, kettingen, ringen, armbanden) mee te nemen dan in een stoffen etuitje.
Ook liefst gescheiden van elkaar, zodat ze niet in elkaar verstrengeld raken, want dat gebeurt nogal eens in dat etuitje van mij.

Liefst ook niet te duur. U spreekt hier namelijk met een student ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Voor mijn oorbellen ringen gebruik ik een schroevenbakje, gehaald bij de Praxis.
Doorzichtige plastic bak met allemaal kleine schotjes er in, zodat je veel vakjes hebt.

En sowieso wel handig om eens na te denken of het echt wel nodig is om zoveel mee te nemen elke keer. Hoeveel gebruik je daar nu van?

Toegevoegd na 42 seconden:
Ik heb een grote bak, A4 formaat. Volgens mij iets van 5 euro.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd goede tip, en of het nodig is.. Nee, vast niet. Gebruik meestal maar de helft (en zoveel heb ik niet eens!)
Maar ik heb het maar liever wel bij me :)

Andere antwoorden (3)

de voor mij handigste manier was in sokken.
kettingen en armbanden bij elkaar en ringen en oorbellen bij elkaar, maar alles in een "eigen sok" is ook mogelijk natuurlijk. en dan in een handdoek of trui in reistas of koffer.

zo is het zeker niet duur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem ze mee in een klein bakje met een deksel, in het bakje doe ik wattenschrijfjes.. zo kan het niet door elkaar raken.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op een handdoek leggen met wat ruimte van elkaar af, en dan rustig de handdoek (niet té strak) oprollen. Ter plaatsen dan voorzichtig uitrollen.