Wat is de goedkoopste manier om een stevige hanekam te maken?

Mvg
Rider

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3K

Antwoorden (6)

Behanglijm, paar euro voor een paar liter lijm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies! +je. goeie herinneringen aan ;)
De goedkoopste is wel behangerslijm, welke je met een fohn droogt. Of het goed is voor jehaar is een tweede.

Een hele discussie over dit thema vind je hier: http://www.cu2.nl/forum.php/thread_view/32/4929/?page=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gel van spyker :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behangerslijm, niet aan beginnen! Ten eerste is dit slecht voor je haar en ten tweede ben je hier uren mee bezig.
Voor het echte werk kan ik je een haarproduct aanbevelen genaamd: Murrays. (roze/oranje potje)

Je kan het bij diverse drogisterijen kopen en kost rond de 5 euro.

Zorg dat je het spul goed in de handen warm wrijft zodat het wat smelt en probeer het model van de hanekam te maken. Als het je het model hebt, ga je over naar de finishing touch. Hiervoor gebruik je ook Murrays maar dan de light versie (geel potje).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Suikerwater suiker oplossen in warm water in je haar doen en droogfohnen ps flink wat suiker gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast de gegeven oplossingen is zeep ook een uitstekend middel. Ruikt ook nog lekker als het goed is.