Is dit burberry portemonneetje echt?

- voor en achterkant. en in het goud staat er 'Burberry London' .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

In de echte burberry stof zit geen patroontje,alleen ruitjes.
Dus helaas..het is nep..

Toegevoegd na 6 minuten:
dit is een echte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk niet want er zit een figuur in het patroon bij de echte is dat niet zo. En het hangt er vanaf waar je deze gekocht heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk wel, aangezien Burberry een bedrijf is uit Londen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb even op google geken. Er komt ook wel figuren in de echte voor in de echte voor.
Er zijn meerdere soorten, dus kan heel goed een echte zijn die je hebt.

BURBERRY wallet LG-POPPY-3640457

Details

Artikel BURBERRY wallet LG-POPPY-3640457
Maat 20 x 12 x 4 cm
Kleur CHECK
Prijs: €335,00