De letters op mijn barcelonashirt laten los, hoe kan ik deze er het beste weer op krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
31.8K

Antwoorden (3)

met strijkbout en een vochtige doek moet het lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Strijkbout erop drukken dan smelt de lijm weer en komen ze weer vast te zitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet je strijkbout op stand katoen, doe het T-shirt binnenstebuiten, doe een krant tussen het voor- en het achterpand en strijken maar, volg met de strijkbout zoveel mogelijk de contouren van de letters.

Ook een optie: heb je het T-shirt in Nederland gekocht? Ga dan met het T-shirt langs bij de winkel. De Barcelona-voetbalshirts (ervan uitgaande dat het idd om een shirt van de voetbalclub gaat) hebben/horen een hoge kwaliteit te hebben, misschien is er een kans dat ze je uit coulance een nieuw shirt of vergoeding geven.