Welke zelfbruiningscreme is echt goed?

Mijn benen lopen altijd achter op de rest van mijn lichaam en nu wilde ik eens een zelfbruiningscreme gebruiken. Maar ben altijd bang dat het oranje of gelig wordt.

Wie heeft ervaring en kan adviseren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hey, eigenlijk geven bijna alle zelfbruinings creme een gele oranje gloed! Ik zou je adviseren lekker nu in het zonnetje te zitten met een goed snelbruinings creme met bronzesn of een keer een zonnebankie pakken met een goeie snelbruin creme. Biodimal is echt super, maar ook nivea ( te koop bij elke supermarkt) verkoopt tegenwoordig ook cremes met bronzes ! Als je toch een zelfbruinende creme wil, scrub dan niet eerst, an is de oranje gloed nog erger ! Wens je veel succes !!

Het beste is om cremes te kiezen die je niet beloven na 1 keer al bruin te zijn, maar cremes die langzaam en duurzaam een kleurtje maken en die gericht zijn op een bepaald huidtype (lichte huid, normale huid etc). Qua gezichtscremes heb ik een hele goede ervaring met Nutribronze van L'oreal. Helemaal niet geel of oranje maar heel natuurlijk en langzaam opbouwend. Dat voorkomt ook rare vlekken als je het niet helemaal evenredig verdeelt. Voor de rest van je lichaam kan ik nivea aanraden.

Flinke fles van de kruidvat, eigen merk. Doorzichtig bruin flesje. Werkt goed en ruikt ook lekker, en bovendien goedkoop.

Vorig jaar heb ik van Nivea zelfbruiningscrème voor lichtere huid gekocht, dat was erg mooi en heel natuurlijk. Welk merk je ook koopt, belangrijk is van te voren te scrubben, zodat je een gelijkmatig resultaat krijgt, en de zelfbruiner te mengen met een beetje bodylotion voor ruwe plekken als hielen en knieën, anders krijg je daar van die lelijke donkere vlekken (en peentjeskleur is er niet meer bij hoor tegenwoordig). Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100