Als ik onder de zonnebank ben geweest heeft mijn huid een bepaalde lekkere geur. Weet iemand wat dat is. en nee... het is geen zweet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
4K
Rieneke1
14 jaar geleden
beetje ozon-achtig toch?
geen idee of het dat zou kunnen zijn, maar is idd erg lekker!

Het beste antwoord

Chemische reactie. ! Vindt het trouwens niet lekker ruiken.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is een Barbecuegeur lekker dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je dan aan Nelleke geroken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb niet aan Nelleke mogen ruiken

Andere antwoorden (6)

Ik denk dat het toch zweet is, onder de zonnebank zweet je huid maar door de constante warmte droogt dit meteen weer. Intussen is het wel vermengd met een eventueel eerder opgebrachte bodylotion o.i.d.
Doordat je in een krappe ruimte ligt blijft deze lucht bij je en vervliegt het niet zo gauw.

Wat je er misschien ook nog tussen kunt ruiken is het 'schroeien' van de huid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Barbecuegeur?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou misschien van iets dat je hebt gegeten kunnen zijn. Knoflook bijvoorbeeld kun je ook ruiken wanneer je aan het zweten komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die geur dezelfde is als van een laserprinter die aan het printen is, dan is het ozon wat je ruikt. (Komt voornamelijk voor bij de wat oudere zonnebanken.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien worden de talgkliertjes in je huid wat extra geactiveerd door de zonnebank; dat kan goed ruiken (al ruikt de ene mens lekkerder dan de andere).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het goed is smeer je je voordat je onder de zonnebank gaat liggen even in met een pre-sun lotion.
Die lotion vermengt met zweet kan heel lekker ruiken.