Zijn er plekken op je lichaam waar je geen tattoo kan laten zetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
2.7K

Het beste antwoord

Het enige dat ik kan bedenken zijn je nagels en je ogen.

Toegevoegd na 14 uur:
Sorry. Ik moet terugkomen op dat van die ogen.
Ik kan jullie van harte AFraden om het onderstaande filmpje te bekijken.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Photoshop?
AWM
14 jaar geleden
Dat hoop ik wel. Maar anders is het een echt kunstwerk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je ogen kan ook, heb ik laatst gezien....
(- is niet van mij)
Snuffel
14 jaar geleden
Je ogen!!!?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk maar bij die link bij Mangal. Ik heb het ergens in het groen gezien. Best wel ziek.

Andere antwoorden (6)

Overal waar zich huid bevind kun je in principe tatoeëren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onder je voetzolen lijkt me niet verstandig in verband met loop problemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is geen enkele plek op je lichaam waar je veilig een tattoo kunt laten zetten... Het is lelijk en is verminking van het lichaam... Het lichaam kan gelukkig wel tegen een stootje van een tattoo gelukkig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het echt wilt, kun je het overal laten doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, op alle plaatsten op je lichaam kun je een tattoo laten zetten (mits er huid zit).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snuffel
14 jaar geleden
Op je hoornvlies kan dus blijkbaar ook. Getsie.
Het lijkt me lastig om een tattoo tussen je haardos (of zo je wil haardossen) te laten zetten....