Waar kun je oorbellen laten schieten voor jongens?

Ik wil binnenkort oorbellen laten schieten, maar ik weet niet waar je dat kunt doen (voor jongens).
Kan iemand mij dat vertellen?
Bij welke juwelier of moet ik naar een ander soort zaak?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.5K

Het beste antwoord

Dat kan gewoon bij de juwelier, hetzelfde als voor meisjes. Of bij een sieradenwinkel als Claire's.

Ik raad je af om ze te laten schieten. De apparaten die daarvoor gebruikt worden zijn niet steriel, en de mensen die het doen hebben in veel gevallen weinig tot geen opleiding voor piercen. Daarnaast hebben de oorbellen die gezet worden een soort 'vlinder-sluitinkje' aan de achterkant. Totaal onpraktisch en onhygiënisch, want er hoopt nogal wat vuil in op. Dat wil je vooral niet als je net een nieuw gaatje hebt.
Beter zoek je een piercingshop bij je in de buurt. Je kunt daar nagaan of ze een GGD-certificaat bezitten, en dan weet je dat alle materialen steriel zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de tip=D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of gewoon goed schoonmaken elke dag met alcohol of sterilon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alcohol en sterilon zijn eigenlijk te heftig. Die worden inderdaad gebruikt na schieten, omdat dat nogal onhygiënisch is. Een piercer zal je aanraden om zoutwater of een milde zeep te gebruiken om te ontsmetten.

Andere antwoorden (5)

Juwelier is zelfde als voor meisjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus ik kan gewoon in de Bijou Brigitte binnenlopen? xD
Of bij andere juweliers?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yup
Tattooshop doet het ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het gewoon bij een juwelier doen. Geen probleem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een goede piercingshop. Met de naald krijg je een netter gaatje dat sneller geneest. Het doet geen pijn, of in ieder geval nauwelijks. Dat weet ik uit eigen ervaring.

Schieten moet je op een kermiskraam doen en niet in je oor.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
elke juwelierzaak