Ik heb een Rolex en die blijft stilstaan, ook als ik hem schud. Hoe kan dit en hoe kan dit worden opgelost?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mogelijk is de batterij leeg, vraag het eens aan een juwelier/horlogemaker die Rolex verkoopt.
capthavoc
9 jaar geleden
als het een automaat is dan kan je het laten repareren maar dat zal flink in de papieren lopen vrees ik ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je toch een Rolex hebt kun je ook wel naar de juwelier gaan toch?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet je zeker dat het horloge echt is (bv omdat je een certificaat hebt) dan kun je het horloge door een gecertificeerde Rolex verkoper open laten maken met een burgeon. Bij een degelijke Rolex juwelier mag je wel wat service verwachten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een Rolex is automatisch de laatste 20 jaren zelfs met een dubbel opwind systeem . Zeer sterk een robuust uurwerk en de kroon zit er zo op dat hij makkelijk waterdicht te houden is en ja daar komt het een echte Rolex moet wel worden onderhouden . De enige dubieuze linke truc die ik weet even de de tijd doordraaien en weer terug ! Maar terug draaien mag eigenlijk NIET ! Breng je Rolex naar een vertrouwd adres . Voordat je het weet krijg je hem terug met een neppe binnen kant :(.

Antwoorden (2)

Laten maken door rolex koat wel wat geld vilgens mij maar dan doet ie het wel weer gewoon opsturen naar rolex zelf
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een nieuwe batterij kopen.