hallo ik ben Nihal ik heb echt een hele grote klit in mijn haar en ik wil het er echt uit geef me aub een tip ik heb shampoo gebruikt condiicener

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.1K

Antwoorden (7)

met de puntkam heel voorzichtig elke keer wat haar proberen los te maken , en nooit in nat haar, maar droog, gebruik wat haarvet , met veel geduld komt die wel los.
l
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een zo grof mogelijke kam ga je heel voorzichtig de knoop in kleine beetjes uit elkaar kammen. Als je lang haar hebt is het handig om het haar dat tussen de knoop en je hoofdhuid zit bij je hoofd vast te houden. Dat voorkomt dat je een hele pluk haar uít je hoofd trekt. Eventueel eerst nog met de vingers de knoop wat uit elkaar proberen te trekken. Als je het met geduld en beleid doet zal het uiteindelijk lukken. Succes!
Amadea
13 jaar geleden
pak een schaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt gek misschien, maar was je haar met wasverzachter, droog het niet helemaal en probeer dan met een grove kam of borstel de klit eruit te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan wat je belangrijker vindt: dat het snel gebeurt of dat je weinig haar verliest.
Als je zo weinig mogelijk haar wilt kwijt raken aan de klit, moet je het handmatig doen, haar voor haar. Het kost meer tijd, maar je verliest nauwelijks haar.
Wat je kan doen is héél zachtjes de klit proberen iets uit elkaar te trekken, zodat ie íets wijder wordt. Dan pak je een haar, op een punt tussen je hoofdhuid en de klit, en trek je er heel zachtjes aan. Als er beweging in zit, trek je zachtjes door, tot ie helemaal los is gekomen uit de klit. Als ie vast zit aan de klit, sla je deze even over, en pak je een volgende haar. Later kan je die haar alsnog proberen, als de klit al een stuk kleiner is. Zo ontrafel je stukje bij beetje de hele klit.
Vaak kan je ook kleine groepjes haren in 1 keer doen op deze manier, ipv haar voor haar. Als er geen beweging zit in een groepje haren, kan het zijn dat een deel van de haren strak vastzit in de klit, en anderen wel losgeschoven kunnen worden, dus is het soms zinvol ze alsnog in kleinere groepjes te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag of iemand jou wilt helpen waarvan je weet, dat die heel voorzichtig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet meer of dit klopt maar ik heb wel eens gehoord dat je pindakaas op moet smeren ..
Of was dit bij een kauwgom in je haar?

Als het niet werkt gewoon naar de kapper gaan, daar zijn ze voor opgeleid dus ze zullen het er daar wel uit krijgen!

succes!