Kleur van schoenen onder kostuum

Welke kleur schoenen staan onder een lichtgrijs kostuum met fijn streepje,draag er nu zwarte onder maar wil eens wat anders proberen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (9)

Bruin Suede.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pindakaasbruin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor donkerblauw gaan of als je ze kunt vinden grijs in dezelfde kleur als je pak of iets donkerder. Wel zorgen dat het donkerdere grijs in dezelfde kleurtoon is als het pak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de man toch? :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het bij zwart houden. Dat past er gewoon goed bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Draag er eens van die dieprode/wijnrode schoenen bij, en dan van die instappers, prachtig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het om de keuze van schoenen bij een pak gaat, komen er twee elementen bij kijken: de kleur en het model. De regels wat betreft kleur zijn vrij eenvoudig: schoenen mogen er niet uit springen. In principe kies je dus schoenen die qua kleur in de lijn van je outfit liggen.

Voor een grijs pak houdt dit in: zwart of camelkleur.

Het type schoen onder een pak: een klassieke veterschoen of oxfordschoen (= met de bekende “geperforeerde” neus) is de meest veilige keuze. Loafers (klassieke instappers) en schoenen met een gespsluiting mogen ook. Over het algemeen gaat de voorkeur uit naar ronde neuzen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie cognackleurige schoenen met bijpassende riem!
Dan ben je helemaal het mannetje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de showman wil uithangen. Wit.