Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een nep neus piercing kopen?

Ik ben 12 en wil graag een piercing. Van me vader mag ik er wel een maar, hij vind me nog te jong. En van me moeder mag het gewoon niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
6.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je hebt van die kleine diamantjes die je gewoon op je neus kunt plakken doet geen pijn en je kan ze erzo weer afhalen deze heb je ook voor op je nagels
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaak in winkels waar ze nagellak verkopen heb ze zelf bij de etos/kruidvat gezien en ook bij de hobbyzaken zullen ze die zekers hebben! suc6

Andere antwoorden (6)

HALLO!! je bent 12!!! je vader heeft gelijk!! je bent veeeeeeeeeeel te jong!!! en het is echt niet stoer ofzo hoor!!

1. doe het gewoon met een stift...( een stipje op je neus)
2. maak het zelf
3. bij de 'ik wil stoer doen' winkel
4. bij de zeeman
5. bij de action
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de meeste sieradenwinkeltjes verkopen neusklemmetjes met een steentje of knopje, dat komt het dichtst in de buurt van een piercing.
ze staan erg leuk, maar zitten niet echt fijn: je moet ze stevig aandrukken wil je ze niet verliezen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Er bestaan ook oorbelletjes met een magneet. Die kun je natuurlijk ook als neuspiercing gebruiken. Ze zijn in veel sieradenwinkeltjes te koop, en ook via internet.
zoek bij magneetoorbellen...(vaak diamantjes of andere steentjes, of zilveren bolletjes)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed plan. een nepper installeren..
deze gaat niet door een gaatje
maar met een clipje
kijk bij de wat betere juwelier
succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In bijna alle winkels waar ze sieraden verkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Claire's zijn ze te halen. Nep neus kan ook een nep lippiercing zijn.

Dingen klemmen wel behoorlijk en zitten altijd in de weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding