Welke panty is het meest comfortabel in welk seizoen?

Welke panty's dragen het prettigste tijdens de winter, voorjaar zomer en herfst. Zijn dunne panty's ook geschikt voor de wintermaanden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

Ik kan het prima aan om een dunne in de winter te doen; het hangt er denk ik van af hoe warm je verder bent aangekleed. Zo stralen je nek en hoofd bijvoorbeeld 1/3e van je lichaamswarmte uit.
Er zit ook een stukje psychologie bij in mijn geval > ik negeer het als ik koude windstromen voel en concentreer me op mijn altijd warme voetzolen als het echt koud word.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit hangt puur van jezelf af.
Ik bedoel wat jijzelf comfortabel om in welk jaargetijde te dragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dunne panty's zijn ook geschikt voor de wintermaanden ligt maar net aan jezelf , deze winter draag ik liever de dikkere 60Denier.