Na het scheren van mijn benen en er bodylotion op gedaan te hebben allemaal rode vlekken en schrijnend gevoel, wat is dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik vind het heel fijn om verzachtende lotion te gebruiken na het scheren. Ik heb af en toe dezelfde klachten als jij en dan gebruik ik dit (zie afbeelding). Heerlijk spul! Sterkte met je beentjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk te hard geschoren. Heb je een nieuw mesje gebruikt?
Zorg er iig altijd voor dat je nooit scheert op een droge huid en als je al wel onder de douche scheert is het misschien een idee om schuim te gebruiken. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*zorg dat je benen warm zijn
*neem een nieuw mesje
*zorg voor een goede scheerschuim
*masseer dit lekker in
*neem niet te lange halen
*regelmatig het mesje wassen
*na het scheren de benen goed drogen
*gebruik GEEN bodylotion omdat je daar dus erg op reageert
*neem een body olie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had eerst ook scheermesje ik kreeg op een gegeven moment daar ook last van ik gebruik nu een ladyshave echt heel handig helemaal geen last:)