Wat staat er op dit shirt?

Ik ben van plan een shirt te kopen, maar ik wil wel graag even weten wat er nou op staat. Ik weet niet eens zeker of het wel letters zijn, maar het lijkt me wel. Mijn vraag is dan ook: wat staat er op dit shirt / wat moet het voorstellen?

( De titel boven het shirt is: Grey Short Sleeve Letters Print Hollow T-Shirt. Misschien helpt het..)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Hoi, er staat Stussy (zie link) :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ahaa hartelijk bedankt!
Nog even een vraagje: dit is wel gewoon een dames shirt toch? De site waarop ik hem heb gevonden geeft het ook aan als een damesshirt, maar aangezien de site voornamelijk gericht is op mannen ben ik niet zo zeker meer haha.
Ritsuka
9 jaar geleden
Als jij het wilt dragen, dan draag jij het.
http://www.stussy.com/

Stüssy