Kun je ook ergens een regenbroek los kopen?

een regenjas heb in namelijk al.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (9)

Halfords heeft ze ook los dacht ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, bij Scapino. Ik weet niet of er een Scapino bij jouw in de buurt is, maar ze hebben ook webshop.
12 jaar geleden
Jazeker, dat kan ook bij de Hema.
Amadea
12 jaar geleden
Ik heb laatst gelezen dat je bij de Hema losse broeken kunt kopen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ga er binnenkort ook een kopen. Ben mijn regenbroek kwijt. Heb vanmorgen met vuilniszakken om mijn benen gefietst! :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Zeeman heeft ze ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Volgens mij heb ik daar alleen complete pakken gezien.
Bij ANWB ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de wehkamp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de welkoop winkel of ABTB. EN die vallen qua prijs mee en zijn van goede kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik een regenbak nodig had, zag ik bij de Action dat zij ook alleen jassen en broeken los verkopen.