waarom is herenkleding van katoen (shirts en overhemden) en dameskleding synthetisch?

ik zweet heel snel, en als ik synthetisch draag dan zie je meteen vlekken en ruikt het ook veel sneller. dus draag ik bijna alleen herenkleding. Maar voor een feestje wil ik ook wel eens wat netjes in katoen hebben. Ben vandaag de halve stad door geweest, maar niet geslaagd. allemaal overhemdmodel of synthetisch. al vind ik de kleuren van dit seizoen ook niks...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Om even antwoord te geven op je vraag: Synthetische kleding voelt fijner/ziet er vrouwlijker uit?

Dag pokemon, Als katoenen kleding moeilijk te verkrijgen is, dan kun je kleding laten maken, er zijn best wel leuke katoenen stofjes te koop! http://www.naaldendraadonline.com/ En als je zelf handig bent, koop je een stofje en maak het zelf. Succes gewenst.

Ik weet niet in welke stad je was, maar in Utrecht is heel veel katoenen kleding te koop. Zowel in grootwinkelbedrijven als in boetieks...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100