Hoe komt het dat telkens ik mijn boxershort afdoe op het einde van een dag er striemen op mijn onderbuik staan? Wat kan ik doen ter preventie?

Met mijn buik of mijn boxershorts of met een of ander product. Hoe kan ik die striemen snel weer laten verdwijnen? Want het staat niet mooi.

Toegevoegd na 23 uur:
Ik weet eigenlijk niet of het echt striemen genoemd kunnen worden. De rekker van mijn boxershort is telkens te zien op mijn onderbuik maar dat verdwijnt telkens al na enkele uurtjes...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Je hebt te strakke boxers, anders krijg je geen striemen.

Koop wat soepelere boxers die niet zo'n stugge elastiek hebben. Je zult altijd wel wat zien, maar geen striemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een grotere maat kopen! Hij knelt duidelijk af!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet eigenlijk niet of het echt striemen genoemd kunnen worden. De rekker van mijn boxershort is telkens te zien op mijn onderbuik maar dat verdwijnt telkens al na enkele uurtjes...
Wakker worden en beseffen dat je misschien een maatje groter moet nemen,dahhh !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je irritatie van de huid hebt, doordat je misschien niet goed tegen onderbroekelastiek kan(allergisch). Daar kan rubber in verwerkt zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je striemen hebt zit de boxer short helaas te strak een goede oplossing is een grotere maat kopen, maar mischien als je hem vaker aan doet dat hij dan wat losser gaat zitten. Ik heb er zelf ook vaak last van bij mij gaat het heel snel weg. Veel suc6