Kun je ergens gratis parfum, proefmonsters/flesjes bestellen/ophalen?

Graag zou ik heel veel verschillende parfums monsters willen uitproberen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
25.9K

Antwoorden (8)

http://www.proefmonsters.nl/proefmonster/schoonheids-producten/?gclid=CLHv0M-ht6UCFYku3god_EZSZw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je heel vaak de stad moet ingaan en dan iedere keer in de desbetreffende zaken een paar geurtjes moet proberen. Niet te veel want dan neem je het niet goed meer op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger kreeg je die bij een parfumerie, zoals Douglas, als je wat kocht.
En nog wel, maar dan moet je eerst wat kopen.
Maar misschien kun je er vriendelijk om gaan vragen.

Er zijn ook sites met gratis dingen, maar dan moet je heel goed opletten, want voor je het weet heb je een abonnement en meestal moet je in ieder geval de verzendkosten betalen.
http://www.gratisvoorvrouwen.nl/?gclid=CIe3r4jZpKECFYsqDgodzQ-wxw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, hoor! Ik kom regelmatig bij Müller, en als ik vraag om monstertjes doen de caissieres altijd een royale greep in de lade met geurmonsters! Lekker! Gewoon erom vragen dus. Door hun goedgeefsheid weet Müller dat ik bij hun mijn lekkere geurtjes koop. En nog redelijk geprijsd ook...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Yves Rocher krijg je bij je bestelling ook gratis monstertjes. De bestelling kun je terugsturen, de monstertjes mag je houden. Helemaal netjes is het niet, maar het gaat er natuurlijk om dat jij de producten kunt uitproberen en daarna misschien ook koopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk is op de alles gratis!! daar staan ze ook bij

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf je in voor de nieuwsbrief van http://www.elkedaggratis.nl