Thermokleding: Verschil in kwaliteit en waar kan ik het kopen?

Ik wil graag thermokleding op school dragen omdat het daar niet altijd goed verwarmd is, maar wil het ook weer niet te warm krijgen. Heb ik hiervoor alleen thermokleding nodig?

Is er verschil in de kwaliteit van thermokleding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Backpackers, mensen die veel buiten zijn en gewoon hele praktische mensen werken met drie lagen. De onderlaag (thermo), de secundaire laag (bijv: trui), en de buitenste laag (regenjas)

De onderlaag is een tweede huid. Het is belangrijk dat deze goed aansluit op je lichaam, lekker zit en goed past.

Over het algemeen zijn al deze stofjes polyester, ik zweer echter bij hele fijne wol.

Ja er is kwaliteitsverschil, maar met veel laagjes zul je het altijd warm hebben, of je nu 50 euro of 10 euro uitgeeft. Als je niet zo om de kwaliteit geeft en het gewoon warm wil hebben zou ik gewoon een goedkope onderlaag kopen.

Wollen onderlagen: http://eu.icebreaker.com/on/demandware.store/Sites-IB-DE-Site/default/Home-Show?Country=NL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb een heeerlijke termo legging gekocht bij de action hij is lekker zacht en warm en je kan hem zelfs onder een redelijk strakke broek aan