Bestaat er een backpack met een harde onderkant?

Er bestaan hard case of hard shell sleeve's, maar een compleet hard case/shell tas is nergens te bekennen.
Of ben ik de niet goed zoekende.

Ik zat te zoeken naar zo'n tas omdat m'n laptop best veel krassen krijgt van de tas die ik nu heb.

Ik vroeg mij af of iemand weet of er wel zo'n tas bestaat.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb ik al gekeken.
CoolBlue heeft geen hard case/shell tassen of sleeve's voor 15,6" inch laptops.
samaiphon
8 jaar geleden
Als je in de handel niks vind dat je goed vind waarom maak je dan zelf geen hoes van stevig karton en plakband?
Je kan de binnenkant bekleden met zacht materiaal zoals stof of vilt en daarin schuif je je laptop en alles samen steek je dat dan in je backpack.Zelfs voor iemand die niet zo handig is gemakkelijk te maken!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is een dure laptop en ik wil geen DIY (Do It Yourself) project van maken.
amc
8 jaar geleden
Is dit niks?http://www.marington.nl/lightpak-executive-line-laptop-rugzak-advantage

Het beste antwoord

Ja, die bestaan. Na lang zoeken heb ik er een van Nederlandse makelij gevonden: Solid Gray. Dit label werd opgericht in 2007 en is gevestigd in het oude Philips kantoor in Eindhoven. Creatieve geesten Jasper de Leeuw en Herman Lijmbach staan al jarenlang garant voor een duidelijke bedrijfsvisie, functionele producten en creatieve ontwerpen.

De Solid Gray Backpack is hier een perfect voorbeeld van. Dit is namelijk de ideale rugzak om je bezittingen te vervoeren en gelijk te beschermen. Door het lichte materiaal (een lightweight hardshell) bieden de rugzakken niet alleen maximaal draagcomfort, maar ook de ultieme bescherming voor het vervoeren van bijvoorbeeld je laptop. De rugzakken van Solid Gray zijn gemaakt uit één stuk polypropeen en gevoerd met duurzaam EPDM schuim, waardoor je laptop tegen stoten kan.

De witte en grijze variant kosten € 169,– terwijl je voor de nieuwe zwarte € 189,– kwijt bent. Hier kan je er een bestellen: https://solid-gray.com/store/
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beste Amadea, Dit merk ben ik tegengekomen echter is deze tas toch echt aan de dure kant. En in zoverre ik het zie beschermt het je laptop niet heel goed van binnen. De punt moet het beschermen van m'n laptop zijn niet hoe duur ik mijn laptop sloop ;P.
Amadea
8 jaar geleden
Je hebt een dure laptop die je wilt beschermen. Ik heb na lang zoeken een zeer goede bescherming gevonden, harde buitenkant en zachte schuimbescherming aan de binnenkant. En dan vind jij die te duur?....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je naar de binnenkant kijkt van die "tas/backpack" dan zie ik geen schuim.
....
https://solid-gray.com/wp-content/uploads/2014/10/Laptop-and-tablet-white_small-1.jpg
....
duss bedankt??