Sigaretten litteken

Tijdens koninginnedag kreeg ik door een zuiplap een sigaret tegen me armen gedrukt. Hoelang blijf je dit zien en zijn er middeltjes voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.1K

Het beste antwoord

Afhankelijk van de "diepte" van de brandwond, kan het litteken zichtbaar blijven.

Goede middeltjes om littekens te laten vervagen zijn bijvoorbeeld "Bio Oil" of "Aloë Vera". Bio vervaagd ook striae en andere littekens van bijvoorbeeld operaties.
Aloë heeft een herstellende en genezende werking. Dit is aan te raden direct op de wond te doen na het verbranden.

http://www.bio-oil.com/nl/gebruiksdoeleinden.html

http://nl.wikipedia.org/wiki/Aloë_vera

Beiden zijn te verkrijgen bij de drogist, of online.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb dat ook maar dat wordt een brandwond en is bij mij helaas niet meer weg gegaan.
Je kunt kijken voor crèmepjes tgen brandwonden. Maar zowiezo moet je er niet aan pulken of dergelijke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als er een blaar zit zorg iedergeval niet dat die dan open gaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je niet doen!!! Niet bij een brandwond!
Het ligt eraan hoe erg het is. Soms gaat het niet weg en blijf je altijd een litteken houden, soms is het binnen een paar maanden weg. Je kunt bepaalde middeltjes kopen tegen brandwonden. Blijf het vooral goed schoonhouden zit er niet aan. Hopelijk gaat het gauw weg!