waarom staan bijna alle modellen met hun mond half open op de foto??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat heeft waarschijnlijk allemaal te maken met seks. Marilyn Monroe is daarmee begonnen, zij had al snel door hoe ze verleidelijk moest kijken en wist precies de uitdrukking die een vrouw voor haar orgasme krijgt na te bootsen. Dit maakt aantrekkijker! Toegevoegd na 4 minuten: Half open ogen, half open mond, en het liefst het hoofd ietsjes naar achter gekanteld. Kan helaas geen foto ulpoaden want dat gaat steeds fout. Als je gewoon op google op "Marilyn Monroe" zoekt zie je vanzelf wat ik bedoel. Toegevoegd na 5 minuten: (waarschijnlijk mag weg in de eerste zin trouwens.)

Bronnen:
waarom mannen en vrouwen met hun lichaam...

Omdat dat sexy is.

Behalve dat het sexy staat is het ook 'uitnodigender"en opener. Iemand die met zijn mond dicht staat maakt eerder een gesloten afstandelijke indruk

Het staat sensueel en zinnenprikkelend. Het roept op tot fantasieen. Vooral als het model er ook nog een zwoele blik bij heeft.

Omdat ik een zoon heb (werd van de straat geplukt) die intussen vrij veel shows loopt en fotomodel is op afroep, weet ik als "leek" dat dit voorheen WEL zo was. De modellen behoorden sexy/zwoel, open en dan aantrekkelijk te zijn ;) Zowel voor de heren als dames is de trent nu juist meer: afstandelijk, emotieloos, bijna zakelijk, neutraal, en is er in de mode ook voor komende lente/zomer eerder een coole look :) Ook is nu de sport golf en kleding en meer de classic nuances /colllege look weer in de mode ;) http://www.trendystyle.net/fashion/trends/winter-2011-2012/modetrends-vrouw-herfst-winter-2011-2012/

Ik heb de bovenstaande reacties niet gelezen. Ik voormelf als 'lekkerding' bestempeld door dames;... vind het aantrekkelijk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100