Haar komt erg snel terug?

Ik heb mijn bikinilijn gisteravond geschoren, en nu ('s ochtends) zijn er alweer stoppeltjes! Kan ik hier iets tegen doen zodat het haar niet zo snel terug komt?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
7.9K

Antwoorden (8)

Harsen. Dan blijft het haar langer weg.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
De wizzit gebruiken, nieuw bij tellsell.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles van tellsell werkt niet.
Cryofiel
12 jaar geleden
Alles van tellsell werkt prima! Misschien niet voor jou, maar wel voor de portemonnees van de verkoper en die van tellsell.
Kimath
12 jaar geleden
Goedkope plastic troep, en soms ook onzinnige producten.
Als het goed zo zijn, lag het ook wel in de gewone winkels.
Als je het gaat scheren, komt het altijd wel weer snel terug. Als je bijv. gaat harsen of waxen blijft het langer weg. Dit kan alleen wel pijnlijk zijn. Wat ook helpt is ontharingscreme. Dit verkopen ze bij de drogist en is niet pijnlijk. Hiermee blijft het ook wat langer weg. De creme mag alleen niet bij je vagina komen, dus ligt er wel aan waar je het precies gaat smeren. Ook zijn er wel een soort strips die je erop kunt plakken en er dan aftrekt, ook speciaal voor bikinilijn. Deze zouden ook niet pijnlijk moeten zijn en kun je ook bij de drogist halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, heel erg bedankt! Ik ga het proberen!
Kimath
12 jaar geleden
Wel een creme speciaal voor bikinilijn halen, sommige zijn namelijk te agressief.
ja ik zou ook gaan voor de ontharingscreme. Ik zelf heb een zeer gevoelige huid en gebruik eigen merk van Kruidvat en die bevalt prima en is lekker goedkoop!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt idd. Dat zie je vooral op het gezicht van mannen. Ook het warme weer draagt er toe bij, dat het momenteel sneller groeit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een fabeltje dat haar sneller terug groeit na het scheren. Het groeit nog altijd even snel. De enige reden waarom het lijkt is omdat je het schuin afscheert waardoor het haartje netto dikker is, en het lijkt alsof het sneller terugroeit. Opties zijn inderdaad Harsen/Waxen/ vaker scheren. In de praktijk is het ook wel zo. Dat het voor jezelf lijkt dat er veel haartjes zitten. Maar je dit alleen ziet als je er echt goed op let. Andere zal dit dus niet zo snel opvallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een epileer apparaat blijft het een paar weken weg, maar wel pijnlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer wat aan de hormoonhuishouding te doen. Pilgebruik KAN hormonen veranderen, hoeft niet. Vrouwen hebben ook testosteron, als dat te sterk is heeft dat invloed op de haargroei en talgproductie. probeer eens die pilletjes die je bij de natuurwinkel kunt kopen, dat maakt de menstruatie regelmatig maar tempert ook het testosteron