Wat is de naam van de schoenen waar vele duitsers en spanjaarden mee lopen?

Op vakantie in spanje waren er vele duitsers en spanjaarden mee liepen. Het zijn schoenen die geen rits of veters hebben en van een hele dunne stof zijn gemaakt, ze lijken erg op sloffen. je hebt ze in veel verschillende kleuren maar ze zijn niet gympachtig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

espadrilles
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jup!
En die tweede zijn leuk. Ik vind ze enkel in effen kleuren, maar vorig jaar op vakantie wel een exemplaar met een bloemetjesmotief gekocht.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
als je er tenminste op kan lopen. er zit natuurlijk totaal geen steun aan deze schoenen. maar leuk zijn ze idd wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, leuk om aan te hebben maar niet goed om ver op te lopen over het algemeen.