hoelang is de gemiddelde levertijd bij een bedrijf als neckermann ed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

Neckermann adverteert met:
Vandaag besteld, morgen in huis.

Ook de andere grote postorderbedrijven hanteren dit devies wel.
Maar pas op:
Het kan per artikel afwijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je wel

Andere antwoorden (2)

meestal een dag, tenminste als ze het in voorraad hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat staat vaak duidelijk aangegeven op de site.
Dan staat er ´leverbaar´
Of ´leverbaar binnen 2/3 dagen´
Als je een product bestelt moet je je aanmelden op zo´n site.
Dan kun je bij de klantenservice ´mijn leverig´ bekijken. Daar kun je je pakketje volgen aan de hand van het pakketnummer van TNT. Zo kun je altijd zien hoe het er voor staat met je bestelling.