Waar kan ik deze poncho bestellen?

De poncho op bijgevoegde afbeelding is van het merk Ambika.
Ik heb al flink gegoogled op 'Ambika poncho', maar ik krijg zover ik zie alleen websites waarop de poncho alleen gisteren werd aangeboden tijdens een 50% korting actie.
Graag zou ik weten waar ik deze op dit moment kan bestellen.
Maar als iemand een poncho weet die hier heel erg op lijkt dan ben ik daar ook in geïnteresseerd! (Hij moet wel zwart zijn.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, echt hè!
Hij is er ook in antraciet.
Ik zag de aanbieding, maar helaas te laat! :(

Antwoorden (3)

in de link het 6de plaatje

Fleece poncho Kleur: zwart one size fits all Voor 15:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Prijs: 39.95
Art.nr: 2027
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.hear.nl/deal/Poncho-Van-Ambika:hier in afslag=29,95€
fremar
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat is dus die éénmalige aanbieding van gisteren; via die site (Goeiemode.nl (...Hm, familie van GV?)) is hij niet meer verkrijgbaar...
Ik heb iets gevonden wat er op lijkt, maar helaas 10x zo duur ;))