denk dat je in een schoenenwinkel of iets dergelijks de meeste kans maakt.

toen ik naar de zool keek ben heb ik bij google ingetikt 'nike jordan glow in the dark' vanwege de lichtgevende zool.

ik kwam op deze link, en denk dat je hier wel een adresje kan vinden.

http://www.google.nl/search?q=nike+jordan&hl=nl&rls=com.microsoft:nl:IE-Address&rlz=1I7ADBF_nl&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=R8bgT7D2FYuLhQfu0PHGDQ&ved=0CHMQ_AUoAQ&biw=1024&bih=600#hl=nl&rls=com.microsoft:nl%3AIE-Address&rlz=1I7ADBF_nl&tbm=isch&sa=1&q=nike+jordan+glow+in+the+dark&oq=nike+jordan+glow+in+the+dark&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=img.12...0.0.1.3125.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0.Of7_n0L1RoE&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=104a5835e36ef5e9&biw=1024&bih=600
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het lukt me niet een Nederlandse webshop te vinden, wel in ieder geval onderstaande sites.

De naam zegt het al:
www.glowinthedarksneakers.com

www.b2shoes-uk.com

Toegevoegd na 2 minuten:
Die laatste link wil niet meewerken, dat moet ik even uitvogelen.