Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet je eerst een bestelling plaatsen bij Bonprix voor je gratis verzending krijgt?

Er staat dat je gratis verzending krijgt als je je aanmeldt bij Bonprix. Maar ik vind de site best onduidelijk en krijg helemaal geen korting. Moet ik eerst een keer iets bestellen daar zodat ik bij de 2e bestelling die korting krijg?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
807
Amadea
8 jaar geleden
Wat voor een korting? Geen verzendkosten hoeven betalen is wat anders dan een lagere prijs voor een product .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als het goed is krijg je meteen die korting en je zou er een mail over krijgen met de code Wat ik wel wil meegeven is dat Bonprix niet de meest goede webshop is. Het is heel leuk qua kleding, maar uiteindelijk hebben wij alleen maar extra kosten gekregen. Wij bestellen er nooit meer wat van sinds we er achter kwamen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Uiteraard, anders heb je niks aan de gratis verzending.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb het erover dat je pas bij een 2e bestelling gratis bezorging krijgt. Ik snap natuurlijk ook wel dat je een bestelling moet plaatsen.....

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding