Wat is goede mascara die je kan gebruiken? Ik gebruik de Rimmel London en ik ben er erg tevreden over! :) zijn er andere goede mascara's?

Die graag niet duurder zijn dan €10,- ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

De 2B Ultra Volume Mascara uit de Black Edition collectie is een aanrader (deze gebruik is zelf ook namelijk en ben er zeer tevreden over).
Deze mascara kost nog geen €6,00.
En is te koop bij de grotere filialen van de kruitvat.

Kassa (het consumenten programma van de vara) heeft eens een test gedaan met verschillende merken mascara:

Dit is de uitslag daarvan,de helft ervan ligt in jou budget.

1 Etos Volume Mascara Etos € 3,19 8,0

2 L’Oréal Paris – Lash Architect Algemeen € 11,49 7,2

3 Maybelline New York – Volum’express turbo Boost Algemeen € 9,99 6,6

4 Max Factor - 2000 Calorie dramatic look Algemeen € 10,50 6,5

5 Lancôme Paris - Hypnôse Algemeen € 23,50 6,4

6 Collection 2000 – Volume mascara Kruidvat € 2,39 6,2

7 Volumising Mascara The Body Shop € 11,00 5,6

8 Bourjois – Volume Glamour Algemeen € 10,80 5,4

9 Miss Helen – 300% Volumising Mascara HEMA € 3,95 4,0

10 Rimmel – Xtreme Volume Algemeen € 8,99 3, 0
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een heeeele goeie is Flalse Lash Mascara van Max Factor. Is €16,99 maar regelmatig in de aanbieding, soms ook voor tien euro (laatst nog bij Kruidvat gezien dacht ik).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovenstaande antwoorden zijn indd goede kwalitative producten.

Ik ben zelf erg tevreden over de mascara van
Double Extension van Loreal. Je brengt eerst een wit laagje aan, dit verlengd de wimpers en daarna de zwarte.

Ik kan je vertellen... dit product maakt waar wat die beloofd. Mijn wimpers zijn opvallend langer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mascara heeft niet voor iedereen hetzelfde effect. Mijn favoriete mascara is persoonlijk, gebaseerd op mijn wensen en wimpertype. Het ligt o.a. aan de dikte van je wimpers, de veelheid, de lengte en de stand van je wimpers. Wil je bijvoorbeeld een meer natuurlijk effect of een meer dramatisch effect?

Ga eens zonder make-up naar een goede winkel en laat je adviseren welke mascara het beste zou werken voor jou. Je hebt bijvoorbeeld bij parfumeriezaken en bijv. bijenkorf ook regelmatig een make-up consulente, dat zou ook een optie voor je zijn.

Succes!