Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een muts met een klep voor mannen? Zoja waar koop ik die?

Mijn man wil zo een muts met klep. Nu heb ik op internet gezocht en kwam op de naam barts muts. Maar alles wat ik vind is voor kinderen of dames. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

't Moet er natuurlijk wel een beetje stoer uitzien. Ik denk dat wat je bedoelt wel ergens bij die Google query staat. Ook Perry verkoopt zoiets.

Zelf ben ik zeer tevreden over mijn fleece (baseball) cap met inklapbare (zitten dus aan de binnenkant als je ze niet gebruikt) oorflappen van Gelert, maar daar kom ik zo snel geen foto van vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Bedoel je een kamikaze muts ? Die kan je onder andere vinden bij Perrysport en Beversport
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij gewoon bij Perry.

http://www.perrysport.nl/lookup/22460781//bart-s-bas-oscar-beanie-old-blu/bart-s/zoek_yes/?utm_source=zanox

Er staat bij man/vrouw en junior...

Dit is ook exact het plaatje wat jij gepost hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die zijn dit jaar overal te vinden: Hema, Takko, Bentex en ga zo maar door. De spoeling zal wel door het koude weer dunner zijn geworden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha ik heb er ook één Je kan hem kopen bij C&A En H&M En ook bij Hema succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Takko heb ik er vorige week 1 gekocht voor mijn man.
Meet wel even zijn hoofd op want er zijn verschillende maten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor hoeden, petten en mutsen naar www.hoedshop.nl
Dit is een Nederlandse site van een Duits bedrijf. Vooruit betalen met internationale overschrijving, als het geld binnen is wordt het product verstuurd, is binnen één week binnen.
Keuze te over.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
en bij xenos waren ze ook !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn man en ik hebben ze in oktober bij Zeeman gekocht. Hij heeft een grijze, ik een paarse.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding