Wat voor stof, is net als satijn ook glad en glibberig ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
zijde kan ook heel ruw zijn, heb ooit een ruw zijden trui voor mijn vrouw gekocht maar dat had qua uitstraling niets te maken met de beleving van een zijden blouse.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb zijde lakens..ik leg ze er bijna nooit op ..ze glibberen altijd weg
Mijn zeemleren lap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is fluweel ook glad en glibberig?
nee, en het is ook niet net als satijn..
Taftzijde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nylon, polyester.

Weliswaar niet natuurlijk en niet prettig te dragen, maar wel erg glad te maken.

(glibberig is weer wat anders.. past ook niet zo erg bij satijn.)
13 jaar geleden
de stof die gebruikt wordt in een jasje is ook glad en glibberig voeringstof kun je op de markt kopen.