Hoe valt de nike internationalist sneaker? En loopt deze uit?

Ik wil de nike internationalist sneaker bestellen. N twijfel ik alleen heel erg over mij maat. Ik heb zelf altijd 41 maar laatst in de winkel heb ik 41 gepast, deze zat goed en ik had een duim over, en ook 40. Deze zat aardig strak maar volgens de verkoper had ik ng een halve duim over en zouden ze uitlopen. Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand of ze uitlopen of of hij / zij een maatgroter of kleiner heeftgenomen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
3.1K

Antwoorden (1)

Deze Nikes lopen helemaal niet uit. De maat die jou het beste paste moet je halen.
Ik heb zelf een halve maat kleiner genomen en mijn vriend een halve maat groter. Als 41 jou het beste zit, moet je die gewoon halen!