Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke lip concealer/primer kan ik gebruiken om (fijne) lijntjes in mijn lippen op te vullen zodat ze glad zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
855

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je kan deze lijntjes op je lippen ook weg krijgen, door enige tijd met een tandenborstel hard over je lippen heen te wrijven. Dan zijn ze ook glad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar is niets voor wat echt helpt.
Al die reclames voor rimpelvullers zijn onzin.

Sommige rimpelvullers (ook wel fillers of injectables genoemd) zijn nog maar net op de markt, soms ontbreekt elk wetenschappelijk bewijs voor de werkzaamheid. Soms worden in Nederland vullers gebruikt die in andere EU-landen van de markt zijn gehaald.

Trouwens, je lippen horen toch fijne lijntjes te hebben?

Moet je toch niet aan denken dat het allemaal helemaal glad zou zijn. Je bent toch geen pop?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf een goede lipverzorging die je lippen "'opvult"' zachter maakt en ook verzorgt.
Het is van Lancome Primordiale levres, een visible plumping effect en smoothing lip treatment. (volledige beschrijving;-)

Het is wel prijzig maar echt goed. Ik heb vaak last van droge/ruwe lippen en met dit spul, waar je maar een beetje van nodig hebt, maakt mijn lippen glad,zacht en voller!!

Hoop dat je hier wat aan hebt!

Groetjes,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede lipgloss kan al het gewenste effect geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding