Wat is de beste maatstaaf voor gewichtstoename door voeding? Is dit aantal gram vet of toch echt coloriën?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

De beste maatSTAF is de weegschaal. En de toename van gewicht ontstaat door de inname van teveel CAlorieEn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet wel op een gezonde manier aankomen dus je moet je gewoon houden aan de hoeveelheden vet wat een persoon mag hebben op een dag per dag(ben je erg mager neem je wat meer)dat kun je opzoeken op internet,verder gewoon dus houden aan calorieen,doe het op een rustige verantwoordelijke manier want met teveel vettoename krijg je straks weer andere problemen ....sukces