Waar kan ik nike roshe run tropical twist kopen?

Ik wil heel graag de nike roshe run tropical twist hebben. Ik heb op internet gekeken alleen dan vind ik wel afbeeldingen maar niet hoe duur ze zijn en waar ik ze kan kopen :( je hebt twee soorten eentje bijna lichtblauw en nog een echte 'mint'. Ik wil graag die felle mint.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Hallo

de release van dit model/kleur was in 2012. Zoals veel sneaker verzamelaars zou je het internet moeten afstruinen om mooie niet gedragen 2e hands te kopen denk bv aan ebay of marktplaats. Aaangezien de roshe run meer een eenmalige hype is zal dat heel moeilijk worden.

Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://sneakerscholar.com/colorways/nike-womens-roshe-run-tropical-twist

Hier kosten ze 70 dollar.