Hangen de meeste winterjassen al in de winkels? of komt dat nog?

in de ( grote kledingwebshops) valt me dat de keuze niet erg groot is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Amadea
11 jaar geleden
Je kunt webshops niet vergelijken met winkels. Het valt mij juist op dat in de kledingwinkels al weer herfstkleding hangt. Naar jassen heb ik niet gekeken, maar die zullen er zeker ook weer zijn.

Antwoorden (3)

Ik weet het alleen van Piet Zoomers, door navraag 2 weken geleden aan een medewerker. Zij vertelde dat de wintercollectie al in de winkel hing. Het viel mij ook redelijk tegen, vandaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je nu vooral vind zijn de herfstjassen. dit zijn jassen die niet heel erg dik zijn. Voor de echte dikke winterjassen zul je nog even moeten wachten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de mexx waren er al een paar dus ik denk dat het er al is