Weet er iemand waar ik deze armbanden kan kopen? Niet op internet graag

Met bekende winkel bedoel ik b.v bijenkorf, v&d, h&m liefst in Nederland maar in Belgie mag ook
http://www.lookinggoodtoday.com/heren-sieraden/heren-armbanden/leren-armband-rope-beads-charm-karma

Ik wil het liefst niet online bestellen ik wil nog zien of het bij me past

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Belgie:
- C&A daar staat aan de kassa een heel assortiment van oorbellen, armbanden... Het is ook niet zo duur en ze zijn nog mooi ook.
- Wijnegem shopping center: Daar zijn winkeltjes waar je alleen juwelen kunt kopen. Niet van die dure juweliers. Gewoon normaal geprijsde armbanden. Je kan er dagtrip van maken.
- H&M erg mooie spulletjes

Want ook een leuk idee is, je kan ze zelf maken. Een pandora armbandje halen en er zelf bedeltjes aanhangen! Een pandora winkel is niet moeilijk te vinden

Succes met je zoektocht!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Precies dezelfde niet, maar bij H&M, V&D en Lucardi enzo hebben ze vaak wel van dat soort armbanden.