Waarmee krijg ik spijkerbroekvlekken van een leren tas of nylon ofzo (weet de juiste benaming van het materiaal niet, het lijkt op leer)???

Ik heb een hele mooie lichtgrijze tas van de Sacha gekocht en ben er ontzettend blij mee. Maar nu heb ik er helaas spijkerbroekvlekken opzitten, heb jij een gouden tip voor mij hoe ik deze vlekken het beste kan verwijderen?? (met vlekverwijderaar durf ik het niet want ik ben bang dat ik de kleur beschadig)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

probeer cif miss helpt dat wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het suede? Dan is het lastig schoonmaken.
Je kan het proberen met een sopje van babyshampoo, dat werkt goed op glad leer, bij suede zou ik eerst ergens aan de binnenkant op een 'onzichtbaar' plekje testen.