Welke maat bikinitop (M/L/XL) past er bij welke bh maat?

Is er ook ergens een schema welke maat bikini topje je moet hebben bij welke cupmaat?
Vind het elk keer weer een ramp om te kijken welke maat ik moet hebben aangezien de meeste in M,L etc maten zijn.

Van bh heb ik maat 75E.

Ik snap dat het per merk/model verandert welke maat je nodig hebt maar een richtlijn zou wel fijn zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die maat moet je echt gaan passen.
Daar is geen pijl op te trekken hoe het gaat vallen.

Antwoorden (1)

Cupmaat E is behoorlijk groot. Dus M zal te klein zijn. Misschien is L goed, als de stof redelijk elastisch is. Maar er zit dikke kans in dat je XL moet hebben.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb 75C en M is dan net klein zat.
L zit qua cupmaat goed, maar is soms in de omvang wat te wijd (en neem daarom meestal een die ik kan knopen).