Hoe reageer je als iemand je komt helpen,maar hij/zij stinkt zo?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Als iemand je komt helpen zou ik netjes zeggen dat hij een uur in de wind stinkt!
Zeker weten dat hij nog eens komt helpen;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Eerlijk duurt het langst.
Dus dan zeg je: "Man, ontzettend bedankt, maar wat meurt er hier zo?"
AWM
14 jaar geleden
Het hangt er vanaf waarmee diegene je komt helpen. Als je op straat van je fiets valt en iemand helpt je overeind dan zeg je meestal niet gelijk gatverredamme wat stink jij. Als iemand je een dagje komt helpen met het voorbereiden van het kerstdiner zou je dat op den duur kunnen overwegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nobody is perfect!

Als iemand mij komt helpen, is dat voor mij van grote waarde! Hoe groot of hoe klein die hulp ook is. Alle hulp is altijd welkom en wordt zeer gewaardeerd.

Daar past mijns inziens geen ondankbaarheid bij.
De helper zal het zelf ook niet prettig vinden om te stinken, maar zich er daar mogelijk zelf niet van bewust zijn.

Ondanks eventuele gebreken staat wel vast als een huis dat die persoon tijd en energie wil opofferen om te helpen.

Iemand die graag hulp wil en dit niet wil aanvaarden van iemand die stinkt, verdiend naar mijn mening ook geen hulp.

Knap dan je zaken gewoon zelf op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk ben ik niet snel het type om zo'n iemand op de vingers te tikken, maar als het echt heel erg was, zou ik met een humoristische opmerking naar voren komen, zoals bv.: Shit, wat meurt het hier. Ruik je dat ook?
En dan maar hopen dat hij/zij een pepermuntje of kauwgommetje neemt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou hem voor de hulp een klein kado`tje geven.
( een pakje met wat deo en douchegel erin
14 jaar geleden
Ik zou heel voorzichtig in gesprek gaan.

Heb het zelf ook wel eens moeten doen.

Je kunt gewoon zeggen;'Jôh, ik moet even wat met je bespreken, ik vind het héél vervelend maar weet je zelf dat je een hele sterke lichaams/geur hebt? (wat het ook is). Daar kan je beter iets aan doen.'
Kom dan met enige voorstellen waarbij je die persoon kunt helpen.

Ik heb zelf ooit iemand gewezen op transpiratiegeur en heb toen het zelfde gezegd en haar een crème aanbevolen.

Zij was blij met mijn opmerking want toen kon ze er wat aan doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets over zeggen. Als jij ooit zal stinken door ziekte of wat dan ook, begrijp je waarom.