Wat krijg je als je je benen met scheerschuim scheert?

en wat doet scheerschuim eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Het beste antwoord

Scheerschuim zorgt ervoor dat het makkelijker is om je benen te scheren. je haartkes worden wat zachter, en dat zorgt er ook weer voor dat je beter bij het worteltje kan komen. en zo blijven je haartjes langer weg. ook zorgt het ervoor dat je gladde benen krijgt, en dat je scheermesje je benen minder pijn doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Gladde benen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je benen niet scheren met scheerschuim. Dat doe je met scheermesjes.

De scheerschuim zorgt ervoor dat de haartjes en je huid zachter worden en dat het mesje makkelijk over de huid glijdt.

Je krijgt er hele gladde benen van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie gladde benen en vooraf veel werk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ik een keer gehoord heb is dat scheerschuim voor een groot gedeelte ingegroeide haartjes tegen gaat??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou liever gaan harsen. want ja scheerschuim is niet voor je benen, je heb wel bepaalde producten zoals VEET enzo..maar is allemaal bullshit..!!! en je hoeft maar om de 3/4 weken steeds weer gaan harsen op een gegeven moment wordt en steeds minder..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Smoooooothh legs

En als je het te vaak doet, kun je bultjes krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
practige gladde benen, zonder stoppels.. :D
geweldig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prachtige mooie onderdanen en jeuk aldus mijn dochter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je krijgt dan gladde benen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitslag... door het parfum in het scheerschuim als je daar dus niet tegenkan.

Gewoon onder de douche je benen scheren en na afloop of aan het eind van je douche met babyolie insmeren.. lekker zacht en ook niet geen droog en trekkerig gevoel op je huid.
Ik pak altijd alles even mee met douchen, net zo makkelijk en je haartjes spoelen zo het putje in dus ook makkelijk voor de schoonmaak.