waar kan ik voor een redelijke prijs felrode contactlenzen kopen met sterkte?

Ik wil graag voor de carnaval felrode contactlenzen kopen, nou is het probleem dat ik zelf al lenzen heb (met sterkte). nou heb ik nog maar een week want volgende week zaterdag heb ik ze al nodig. Ik heb al wel wat rode lenzen gevonden op internet met sterkte maar deze lenzen komen allemaal boven de 40 euro en ik zou eigenlijk liever wat goedkopere lenzen willen aangezien ik deze lenzen hooguit 2 of 3 keer kan dragen want het zijn lenzen voor drie maanden en ik draag normaal gesproken overdag geen felrode lenzen, ik wil daarom niet zoveel geld uitgeven aan deze lenzen. Zijn en misschien winkels of webshops waar ik voor een prijs rond de 20 en de 30 euro lenzen kan kopen of bestellen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1K
Ritsuka
10 jaar geleden
Pearle

Het beste antwoord

Uit je vraag is niet duidelijk of het - of + lenzen moeten zijn.
Op onderstaande link staan een aantal kleuren lenzen op sterkte waaronder ook rode lenzen,maar het gaat hier wel om de - lenzensterkte en ze kosten 39,95 per paar.

http://www.beautylenzen.nl/Crazy-Op-Sterkte.html?Treeid=16

Toegevoegd na 59 seconden:
De levertijd is 2 a 3 werkdagen dus het zou moeten lukken om ze op tijd binnen te hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik koop altijd mijn lenzen van 'Pearl' dat is een winkel in België. Ik heb daar nog kleur lenzen gekocht (geel) maar er is ook rood. Ze kosten maar €20 ofzo. Er is met en zonder sterkte dacht ik.