Heeft freshcotton een normale winkel naast hun webshop ?

Ik heb gehoort van wel (in amsterdam) als dat klopt zou ik graag adres ervan willen hebben zo niet zou ik graag een ander adres willen hebben die soort gelijke merken verkoopt graag in provincies noord holland / utrecht / gelderland / overijssel

Alvast bedankt mensen !!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.4K

Antwoorden (3)

ze hebben wel een aantal winkels gehad, dit waren zogenaamde pop-up stores die bleven dan een aantal dagen staan en dan weer dichtgegooid. Of ze nu nog steeds een winkel hebben durf ik niet te zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Achtergracht 15 zo uit mn hoofd gezegt anders eens in Rdam daily rush en de ander kom ik zo mee even de naam kwijt.

Toegevoegd na 11 minuten:
Funkie House is de ander. Er zijn sowieso genoeg van dit soort winkels google gewoon beetje of ga gewoon de stad in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wo-man @ work
New yorker
America today?

Deze liggen in utrecht