Hoelang duurt de genezing van een tongpiercing?

Ik heb 4 weken geleden een tongpiercing laten zetten, maar ik heb er nog steeds last van en het is ook nog verdikt rondom de piercing. Hoe lang duurt dit nog? Ik heb trouwens wel al een korter staafje gekregen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Het beste antwoord

Normaal gesproken 2 weken maar dat kan per persoon verschillen.
Ik heb er in mn tong en na een paar dagen was het al redelijk genezen.
Is het staafje niet te kort ?
Steek je tong uit voor de spiegel en leg de onderkant van je tong op je onderlip,een heel klein beetje drukken en het staafje moet zichtbaar zijn ipv alleen het balletje.
Als het staafje te kort is gaat het irriteren.
Je kunt hem ook heel even uit doen?je mond goed spoelen met corsodyl oid en het staafje ermee schoonmaken en het staafje zonder af te spoelen met de mondspoeling eraan weer in je tong doen,anders echt even terug gaan naar waar die gezet is.