Moet je advanced night repair nu 's ochtends en 's avonds opdoen of alleen 's avonds?

Verkoopster zei dus 2x per dag maar het heet toch niet voor niks night? En er moet nog een crème overheen, toch?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (3)

Savonds om de huid te herstellen, sochtends om de huid te beschermen. En er moet idd een creme overheen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je het alleeen, of met nog crème erover moet gebruiken, hangt van je huid af. Volgens mij is 'night repair' een serum, dus heel geconcentreerd. Maar als je een heel droge huid hebt, is dit misschien niet genoeg.
En natuurlijk is het vooral gedacht voor de nacht, als de doorbloeding van je huid optimaal is, omdat je languit ligt.
Maar een serum zou je ook overdag kunnen gebruiken, als je een soort oppepkuurtje wil doen.

Maar ik denk, dat de verkoopster zich vergist heeft met 2 x per dag - ja, ze zou het wel leuk vinden natuurlijk, want dan is het eerder op...
Maar nodig is het niet....

Lees vooral ook de bijsluiter nog even door, vóór je het gaat gebruiken. Er zijn zóveel merken, en zoveel producten, dat ze misschien gewoon maar wat gezegd heeft.
Maar zo'n bijsluiter hoort echt alleen bij dit ene product.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon doen wat de verpakking zegt. Ik doe dit ook hoor al betwijfel ik vaak of het wel effect heeft ;)
In winkels wordt je best vaak fout voorgelicht. Zo beweerde ze in mijn Douglas dat een bepaald product waar ik 'verslaafd' aan ben niet meer geproduceerd wordt. Ik googelen. Het is nog steeds populair en wordt volop verkocht en heb ik dus maar online een voorraadje besteld. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat een artikel niet meer voor de nederlandse markt gemaakt word of dat een webwinkel nog een voorraad heeft staan (al dan niet opgekocht).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan ook, het artikel dat ik bedoel is ook in Nederland (gelukkig) nog steeds populair en blijft verkrijgbaar. Maar ach, we kunnen nu toch ook makkelijk van buitenlandse online sites toch?