Wat kan ik het beste gebruiken voor mijn haren?

Ik heb bos krullen met veel volume, maar helaas heb ik ook veel pluizen
Wat kan ik gebruiken om mooie krullen te krijgen?
Mousse heb ik al gebruikt maar wil nie helpen..
Iemand nog andere opties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het beste om gewoon normaal te wassen. Zelfs zeep is wellicht niet eens nodig, als je vaak genoeg je haar wast met gewoon water.

Antwoorden (5)

Om pluizen in m'n krullen te voorkomen gebruik ik zelf na het wassen in nat haar biosilk. Vervolgens als m'n haar droog is gebruik ik creme. Van de kapper is fijn, maar je hebt bv ook van Andrelon creme voor krullen.

Let op dat je het niet in je hele haar smeert maar alleen in de punten. Als finishing touch gebruik ik creme-wax voor de puntjes (heb je van allerlei merken, ik heb gliss kur). De creme is niet zo vet, de wax wel dus houdt daar rekening mee.

Oh ja, en als je veel krullen hebt: alleen als het nat is kammen/borstelen en verder niet meer. Liefst ook niet (helemaal droog) fohnen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een serum wil vaak wel helpen tegen het pluizen, ik zelf gebruik biosilk die maakt het niet zo vet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Silk helpt heel goed tegen pluizen het is verkrijgbaar bij diverse kapsalons en kapperswinkels. Je heb maar een paar druppeltjes nodig per keer, dus je doet er nog lang mee ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik zelf de cremeversie van nivea (blauw potje). Dit zorgt ervoor dat mijn haar glanst, niet plakt en de krullen niet pluizen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar de kapper ,
als je geen genoeg geld hebt :
gewoon tips op internet zoeken.
ik wou ook graag leuke krullen maar weetje hoe het werkt:
1.Ga je haar met cremgel en water nat maken (wel weinig).
2. Ga je haren vlecht maken.
3.ga je haren max. halve dag laten.
4.Doe je haren normaal.
5. En voila je haar is mooi krullen!

Ik weet niet of het werkt zoals je wilt.
Maar je kan het beste met Zondag middag doen en dan tot Maandag ochtend je haren normaal doen.
maar ga eerst testen bijvoorbeeld op zaterdag en zondag want mischien loopt het mis...

Veel Succes!