Wat doen tegen pluizen op suede schoenen?

Ik heb sinds paar maanden suede schoenen van het merk Lanvin, ik zie dat er soort pluizen op het suede is gekomen, en dit vind ik niet mooi.
Weet iemand wat ik er tegen aan kan doem?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
3.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien werkt een kledingroller met plakstrip...

Antwoorden (1)

Met een scheermesje er voorzichtig overheen gaan, daarna afnemen met een vochtige, pluisvrije doek (een zeem bijvoorbeeld), om de stukjes te verwijderen. Zijn de schoenen nog vrij nieuw, ga dan terug naar de winkel en vraag of zij het op kunnen lossen.