ik heb een grote maat schoenen waar kan ik mij maat vinden?

ik ben een meisje van 15 en heb maat 44 van schoenen dit is erg groot om een mooie schoen in te vinden de enigste schoenen die ik kan dragen zijn alstars en vans en van laarzen uggs want die hebben ze namelijk ook in mannen, maar ik wil eigenlijk een keer n wat andere schoen weet iemand een winkel of een site waar ik wel gewoon schoenen kan kopen voor iemand van mij leeftijd

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Er zijn verschillende winkels.

Zie bronnen voor links naar shops die grote maten van damessschoenen verkopen.
Keuze genoeg!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kunt kijken bij Van Haren. die hebben als het goed is tot maat 44 voor dames. zelf heb ik ook moeite met het vinden van leuke schoenen (maat 42)